So lately, I've been wondering
最近 我一直在想
Who will be there to take my place
誰會出現取代我的位置
When I'm gone, you'll need love
當我離開的時候 你將需要愛
To light the shadows on your face
去照亮灰暗的臉龐
If a great wave should fall
如果大浪即將來襲
It would fall upon us all
它會降臨在你我身上
And between the sand and stone
而在砂礫與碎石之間
Could you make it on your own
妳能夠自己走下去嗎?

<Chorus>
If I could, then I would
如果我可以 那我一定會
I'll go wherever you will go
跟隨著妳到天涯海角
Way up high or down low
無論到哪裡
I'll go wherever you will go
我一定會跟隨著妳 到天涯海角

And maybe, I'll find out
而或許 我會發現
The way to make it back someday
能讓一切回到最初單純的方法
To watch you, to guide you
凝視著妳 引領著妳
Through the darkest of your days
走過人生的黑暗時刻
If a great wave should fall
如果大浪即將來襲
It would fall upon us all
我會與妳一同抵擋
Well I hope there's someone out there
而我希望 能有一個人
Who can bring me back to you
把妳帶回我的身邊

<Chorus>

Runaway with my heart
和我的心遠走高飛
Runaway with my hope
和我的希望遠走高飛
Runaway with my love
和我的愛遠走高飛

I know now, just quite how
我現在終於清楚明白
My life and love might still go on
我的生命與愛還會延續
In your heart and your mind
在妳的心裡
I'll stay with you for all of time
我會陪伴著妳直到永遠

<Chorus>
If I could turn back time
如果我能夠讓時光倒流
I'll go wherever you will go
我必然會跟隨妳到天涯海角
If I could make you mine
如果我能夠擁有妳
I'll go wherever you will go
我一定會跟隨妳到天涯海角

arrow
arrow
    全站熱搜

    exbf0001 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()